vrijdag 22 augustus 2014

 
 

Weer aan de slag....



 

Na een vakantieperiode nu al weer een week of 4 gewerkt (buitenshuis). Nu ook weer binnenshuis aan de slag. Mijn studie weer oppakken, tuin weer bijwerken, aandacht voor alle gezinsleden, huishoudelijk werk, opendagen, clubdag, blogje schrijven.... Een mens kan het maar druk hebben. Dit alles dan ook nog willen doen met aandacht en plezier.... dat kost soms even een tijdje van bezinning. Ik ben opgevoed met de slogan, wat je doet, doe dat goed en met aandacht..... Ja, ja als je alles wat je doet op de "grote hoop" gooit dan ontstaat er een berg waar ik in ieder geval niet meer overheen kan kijken. Kennen jullie dat ook? En waar begin je dan? Kaboutertjes doen het werk???
 


 
 
Gewoon maar het eerste wat voor handen komt. En dat waren de opendagen voor in het najaar plannen. Dat is gelukt! op 14 en 15 november is het weer zover. Opendagen met het thema "Met hart en ziel" want wat je doet is het waard om goed te doen. Neem gerust even een kijkje op onze site van Pop en plank. Leuk als je ons dan komt vereren met een bezoekje. Wij gaan hier ons best weer doen om er iets moois van te maken.
 
En dan...... na enig huishoudelijk werk vanmorgen dacht ik, nu dan eerst een blogje schrijven. Ik was bijna vergeten hoe dat ook weer moest. Maar ik geloof dat het gaat lukken. Muziekje aan en even mijmeren. Dat bloggen is ook iets aparts. Ik zit hier te schrijven en straks is het te lezen overal in de wereld. Wie interesseert dit geschrijf van mij nu? en toch kan ik zien dat mijn blog gelezen wordt. Reageer gerust want dan wordt het voor mij minder wazig. Ik geloof in interactie...
 

 
 
En straks, wat zal ik dan gaan doen. Een heel weekend ligt voor mij open. Ik heb mij vandaag een dagje freubelen beloofd. Dus ik doe geen boodschappen, ik ga niet poetsen, ik ga niet in de tuin werken maar ik ga gezellig op de bank zitten met al mijn lapes om mij heen, muziekje op en popjes maken. Eerst voor de clubdag van pop en plank. Weten jullie dat er een club is? Bij clubs kun je ons vinden. We kletsen daar gezellig, maar laten elkaar ook foto's zien van popjes van pop en plank die er gemaakt worden. Wij geven elkaar tips en meestal 1 keer per jaar komen wij bij elkaar voor een life- dag. Vele clubleden kennen elkaar al enige jaren en dan is het bijkletsen op die dag ook goed om te doen. Ik wil natuurlijk ook altijd wat doen.... Dus daar doen we ook een poging voor. Moet ik wel een nieuw popje gaan maken. Ik denk dat het een herfstpopje wordt. Als ik naar buiten kijk lijkt het wel herfst......
 
En zo is mijn blogschrijfsel nu bijna weer klaar en ga ik door met het volgende!!! Ik wens iedereen die ook een berg kent van werkzaamheden een weekend vol ruimte. En die ruimte zul je zelf moeten scheppen......Doe het met plezier!!!! Dan is het altijd de moeite waard!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten