donderdag 12 juni 2014

 

Tuinwerk

Wie ons al wat beter kent weet dat wij een grote tuin hebben waar veel werk in verzet is de laatste tijd. Hoge bomen zijn er allemaal uit gegaan. Het houthok ligt helemaal vol. De tuin aan de achterzijde kreeg bijna geen zonlicht meer en de bomen werden te hoog. Nu veel zon en ruimte en zelfs een heerlijk grasveldje waar ik tot laat in de avond zon blijf houden. Maar wat een werk allemaal. Gelukkig waren daar de extra handjes van de
 
 
Wanneer je goed voor ze zorgt helpen ze je. Als ruil voor al dat werken heb ik ze in de nieuwe kleren gezet. Ik heb ze gevilt, heerlijk om te doen. Zo lekker rustgevend.
 

 
Ook de tuinpaddo's hielpen een handje. Mevrouw is wel wat voorzichtig met haar lichte katoenen rok met paddestoelen motief, ze kletst altijd wel veel maar zorgt voor gezelligheid. Wanneer de grote Paddeau vrouw in de buurt is, is iedereen opeens natuurlijk wel druk bezig.
 

 
 
In haar zakken heeft ze voor iedereen die dat nodig heeft het tuingereedschap. Zij verstaat de kunst om hard te werken zonder haar witte gevilte rok vuil te maken. Sommige mensen kunnen dat. Ik kan dat helaas niet wanneer ik in de tuin bezig ben kan ik daarna gerust alles in de was stoppen.
 

Zijn jullie ook in de tuin bezig? Ik hoop dat jullie ook de extra handjes kunnen gebruiken :)
 
 

1 opmerking:

  1. meer dan een extra handje hier nodig maar ik heb geen groene vingers.........maar bij alles wat ik doe kan je mijn kleren in de was gooien.

    BeantwoordenVerwijderen