vrijdag 20 juni 2014

 
 

Huiswerk nog niet af....

 
Hebben jullie dit ook wel eens....Je neemt je wat voor en het lukt niet om er aan te beginnen of af te maken. Op mijn lijstje staan nog handjes en wolbolletjes....

De foto's zijn gemaakt voor de handjes maar dan heb ik iemand nodig die de foto's op de pc zet...dan foto's verkleinen (maar dat kan ik tegenwoordig!!) en dan het blog.


 
 

Goed nieuws: 'wat in het vat zit verzuurt niet....' dus het komt eraan...

 
 

Over huiswerk gesproken, onze dochter heeft dit jaar heel hard geblokt en is door naar het tweede jaar SPH. Super trots ben ik op haar. Zij heeft dus wel goed haar huiswerk gemaakt:). Als moeder vind ik het fijn als iedereen doet wat hij kan en daarmee tevreden kan zijn. Dat geldt dan ook voor mij eigenlijk...toch? Eigenlijk mag ik dan ook tevreden zijn, ik doe mijn best en verzet best wel veel werk....Toch gooi ik altijd nog wat extra's op die berg en ben dan teleurgesteld dat ik het niet kan waarmaken...... Raar eigenlijk, en ik doe dit al jaren... Moet ik eigenlijk eens mee ophouden.... Ik word er zo moe van....

 
 
 
Deze bovenstaande spreuk ga ik maar eens toepassen de komende tijd, is vast en zeker ontspannender. Word ik ook vast gezelliger van voor mijn omgeving. Kennen jullie dit? Voor jezelf net een streepje strenger? Slaat helemaal nergens op, ik ga er gewoon mee stoppen, je moet er wel lef voor hebben. Oude olifantenpaden zijn zo weer gelopen...
  


 

1 opmerking:

  1. maar je kan ook nieuwe olifantenpaden maken, en die lopen zo lekker, echt wel

    BeantwoordenVerwijderen